سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عاشـــــــــــــــقــا نــــــــــه
درباره وبلاگ


به وبلاگ عاشقانه خوش آمدید. دوستان برای تبادل لینک در قسمت نظرات یا ارسال تقاضا به مدیر وبلاگ اقدام نمایید. با تشکر.مدیر وبلاگ

لوگو
به وبلاگ عاشقانه خوش آمدید.

دوستان برای تبادل لینک در قسمت نظرات یا 

ارسال تقاضا به مدیر وبلاگ اقدام نمایید.

با تشکر.مدیر وبلاگ



آمار وبلاگ






آرشیو وبلاگ
آذر 90
دی 87
مرداد 87


صفحات وبلاگ
برچسب


 
پنج شنبه 87 مرداد 10 :: 11:45 عصر :: نویسنده : Mohammad

KGB Archiver ابزاری است برای فشرده سازی فایل ها به صورت ""High Compression""  یا حداکثر فشرده سازی که امتیاز های خیلی بیشتری نسبت به رقیبان خود مثل  UHARC و غیره را داراست زیرا میزان درصد فشرده سازی این نرم افزار با نرم افزار های رقیب اختلاف فاحشی دارد به صورتی که Office 2006 با آرشیو شدن با این نرم افزار حجمش از 430 مگابایت به 1.50 مگابایت تغییر کرد! تنها مشکل بسیار خسته کننده ی نرم افزار مدت زمان زیاد برای فشرده سازی و خارج کردن فایل از حالت فشرده است . به طور مثال اگر کامپیوتر شما P4 و دارای CPU 3.3  و RAM 1 G باشه حدود 2 ساعت و 47 دقیقه طول می کشه تا آفیس از حالت فشرده شده بیرون بیاید.

 View Raw Image" jQuery1216365085328="16"> در صورتی که با روش دانلود کردن از این وبلاگ آشنایی ندارید اینجا را کلیک کنید. (برای مبتدی ها)

 





موضوع مطلب :
پنج شنبه 87 مرداد 10 :: 11:45 عصر :: نویسنده : Mohammad

True BoxShot ابزاری است که با استفاده از آن می توانید براحتی تصاویر از کاور های CD/DVD و کارت های الکترونیکی و دیجیتالی تهیه نمایید.
حتما در اینترنت به کاور های بسیار زیبای 
سه بعدی برخورد کرده اید و دوست داشتید که برای خود نیز چنین کاور هایی را تولید نمایید.
این نرم افزار براحتی قادر به تهیه این کاور ها به شکلی کاملا زیبا و با چند کلیک ساده می باشد.

 View Raw Image" jQuery1216365085328="16"> در صورتی که با روش دانلود کردن از این وبلاگ آشنایی ندارید اینجا را کلیک کنید. (برای مبتدی ها)

 





موضوع مطلب :
پنج شنبه 87 مرداد 10 :: 11:3 عصر :: نویسنده : Mohammad

روش بسیار توپ برای فیلترشکنی:

1- وارد سایت http://www.hcidata.info/host2ip.cgi شوید.

2- در قسمت Host Name نام سایت مورد نظرتان را بطور کامل بنویسید.(بعنوان مثال:www.bbcpersian.com ) و دکمه Find IP Address کلیک کنید.

3- IP داده شده در بالای صفحه را کپی کرده، در قسمت Address اینترنت اکسپلورر خود Pastنمایید و کلید Enter را بزنید.

لذت ببرید و برای پشتیبانی از ما روی تبلیغات سایت کلیک نمایید




موضوع مطلب :
پنج شنبه 87 مرداد 10 :: 11:3 عصر :: نویسنده : Mohammad

آخرین آپدیت Kaspersky 7

http://www.kaspersky.com/avupdates/zip?open=av-i386-cumul.zip#open

با استفاده از این فایل می‌توانید Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security‌ را از ابتدا تا به حال به روز کنید. برای به‌روز رسانی آنتی‌ویروس خود فایل فشرده را پس از دانلود در فولدری باز کنید. به فولدری با نام Kaspersky-Update می‌رسید که فایلهای به روز رسان در آن قرار دارند. وارد برنامه آنتی‌ویروس Kaspersky شوید. بر روی Settings کلیک کنید. در پنجره سمت چپ Update را انتخاب کنید. در پنجره سمت راست بر روی Configure کلیک کنید. در این قسمت بر روی Add کلیک کنید. فولدر Kaspersky-Update را در هر جایی که ذخیره کرده‌اید انتخاب کنید و OK‌ را بزنید. دوبار دیگر OK‌ را بزنید تا پنجره‌ها بسته شود. به قسمت Update‌ در برنامه بروید و بر روی Update Database کلیک کنید. آنتی‌ویروس شما به روز می‌شود. بهتر است برای Update در دفعات بعدی از روش اتصال به اینترنت استفاده کنید یا از Update‌های روزانه و هفتگی استفاده کنید تا در هر بار مجبور به دریافت این فایل حجیم نباشید.

****************************************

پاک کردن ویروس یاحسین

 اگر سیستم شما هم به این ویروس مبتلا شده توسط روش دستی ما اون رو پاک کنید.

از همه با فشردن همزمان Ctrl , Alt , Delete یا Ctrl , Shift , Esc پنجره Task Manager رو باز کنید. در این پنجره قابلیت رفتن به پردازش های سیستم از شما گرفته شده که شما باید روی نام Yahosein یا چیزی شبیه این کلیک راست کرده و گزینه Go To Process رو انتخاب کنید. حالا به قسمت پردازش رفته اید و ویروس رو دور زده اید. در این پنجره در حالی که روی گزینه Yahosein هستید End Process رو بزنید و Yes رو در پنجره باز شده بزنید. این کار رو برای Systemdll و Tvremote هم انجام دهید و این دو را ببندید. حالا وارد پوشه ویندوز شده و فایل TVRemote.exe رو پاک کنید. در پوشه System32 هم فایل Systemdll.exe رو پاک کنید. حالا وارد رجیستری شده (در منوی Run دستور Regedit را وارد و Enter را بزنید) و در مسیر زیر هر دو گزینه بالا (TVRemote , Systemdll) رو پاک کنید.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run

 البته واسه محکم کاری هم که شده توسط گزینه Find منوی Edit ، هر دو گزینه بالا را در رجیستری بگردید. هرجا که اونها رو دیدید پاکشون کنید. خب دیگه ویروس بطور دستی از سیستم شما بیرون افتاده و با تغییرات دیگه تو رجیستری وضعیت Task Manager رو هم درست کنید.




موضوع مطلب : نرم افزار
شنبه 87 مرداد 5 :: 1:9 عصر :: نویسنده : Mohammad

از ته کدام قصه سرازیر شدی

 

                                    که دستانت همیشه بسته مانده است

 

و رنگ نگاهت را هیچ آسمانی به خاطر نسپرد

 

شاید رفته ای

 

                    تا آسمانی دیگر

 

                                          تا رهایی دستانت .

 




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >   
 
مرداد 87 - عاشـــــــــــــــقــا نــــــــــه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن